صفحه اصلی
پیام رئیس دانشگاه و دعوت برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه
  • 247 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، با صدور پیامی دانشگاهیان شهید بهشتی را به حضور موثر و مشارکت و نقش آفرینی در حماسه ملی و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دعوت کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

با سلام و احترام

اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان گرانقدر و دانشجویان عزیز

 

انتخابات یکــی از ابـزارهـای قدرتمنــد در مشارکـت مـردم در تعییـن سرنوشـت و مهم‌تریـن شـرط دموکراســی است. مشارکـت گستــرده شهرونــدان یک جامعــه در انتخابات، عاملـی موثـر در تقویـت اقتــدار ملـی و بیـن‌المللـی و ضامـن امنیـت است.

یازدهـم اسفنـدمـاه 1402، روزی سرنوشـت‌ساز در انجـام تکلیفــی مهـم و فرصتـی بی‌بدیـل اسـت تا با انتخاب نماینــدگان اصلـح، کاردان، متعهــد و توانمنــد، زیرساخـت و شرایـط لازم را برای قانونگــذاری و مدیریـت قدرتمنـد جامعــه فراهـم سازیــم.

از جامعـه علمــی کشـور به‌ویژه اعضـای محتــرم خانــواده بـزرگ دانشـگاه شهیــد بهشتــی دعـوت می‌نمایـم بار دیگــر با عمــل به مسئولیـت اجتماعــی و سیاســی، دوشادوش هـم با حضـور پرشــور در پـای صنـدوق‌هـای رأی و با انتخاب آگاهانــه، در تشکیل مجلسـی قدرتمنـد و تاثیـرگـذار مشارکـت نماییـم و گامــی بـزرگ در راه توسعه و آبادانی ایران اسلامی برداریم.

                                                                                                                             سیدمحمودرضا آقامیری

رییس دانشگاه شهید بهشتی

افزودن نظرات