صفحه اصلی
نحوه ارائه خدمات در کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه به دانشجویان ورودی جدید
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیهای نحوه و چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان ورودی جدید را به شرح زیر منتشر کرد.
امانت کتاب: با مراجعه به بخش گردش و امانت و ارائه مشخصات کتاب مورد نظر از طریق سامانه آذرسا به کتابدار مربوطه، منبع مورد نظر را دریافت نمائید.
- بازگشت کتاب: کتاب مورد نظر را در تاریخ تعیین شده میتوانید به صورت حضوری به بخش گردش و امانت تحویل دهید.
- امانت کتاب در محل: در حال حاضر به علت رعایت پروتکلهای بهداشتی (کرونا) امکان امانت در محل وجود ندارد.
پایاننامهها
- استفاده از پایاننامهها: با مراجعه به سامانه آذرسا میتوانید، پایاننامه مورد نظر خود را جستجو و به صورت آنلاین ملاحظه نمایید.
- centlib.thesis3@gmail.com ایمیل بخش پایاننامه
نشریات و بانکهای اطلاعاتی
- استفاده از پایگاههای اطلاعاتی فارسی و لاتین (بر روی لینک کلیک کنید)
وبینارها
- وبینارهای دوشنبهای: از طریق سایت کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه اطلاعرسانی میشود.
- جهت اطلاع از وبینارها، خدمات، امکانات و اخبار به روز کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه سایت کتابخانه به آدرس https://lib.sbu.ac.ir/ دنبال نمایید.
راهنماهای صوتی و تصویری و متنی
- راهنماهای متنی، تصویری موجود در سایت جهت استفاده در لینک ذیل قابل مشاهده توسط کاربران است.
سالن مطالعه
• سالن مطالعه دختران: واقع در طبقه دوم کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز شنبه الی چهارشنبه ساعت 8 الی 16:45 قابل استفاده برای کاربران است.
• سالن مطالعه برادران: واقع در طبقه همکف ساختمان فناوری اطلاعات با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز شنبه الی چهارشنبه ساعت 8 الی 16:45 قابل استفاده برای کاربران است.
ساعت کار
- ساعت کار بخش گردش و امانت: 8 الی 16:45
- ساعت کار سایر بخشها: 8 الی 15:15